Szkoła Programowania Dev - Nowy Tomyśl

umiejętność programowania to nie tylko zawód, to pasja i sposób na życie

Kursy Programowania

Kursy programowania i robotyki dla dzieci i młodzieży FORMULARZ ZAPISÓW


Uwaga, uruchomiliśmy nowe kursy!


Kurs programowania i robotyki dla dzieci i młodzieży

Serdecznie zapraszamy dzieci i młodzież w wieku już od 6 lat. Program obejmuje różne kategorie wiekowe, aż do młodzieży licealnej. Spędzimy ten czas twórczo na nauce programowania, kodowania gier i aplikacji, poznamy fantastyczny świat algorytmów.

Warto wykorzystać rok szkolny i zapoznać się ogromem możliwości jakie daje nauka programowania. Zdobywanie wiedzy przez zabawę jeszcze nigdy nie było tak łatwe.

W programie

Akademia Minecraft

Akademia Minecraft

Minecraft: Education Edition to oparta na grach platforma edukacyjna, która promuje kreatywność, współpracę i rozwiązywanie problemów w wciągającym środowisku cyfrowym. Nauczyciele na całym świecie używają wersji edukacyjnej do angażowania uczniów w różne przedmioty i ożywiania abstrakcyjnych koncepcji.

Lego BOOST

Pracownia Lego

Niesamowity zestaw kreatywny LEGO BOOST przenosi budowanie z LEGO na zupełnie nowy poziom. Dzięki niemu zbudujesz i zaprogramujesz interaktywne, zmotoryzowane roboty i modele wyposażone w technologię rozpoznawania koloru i odległości oraz czujniki przechyłu.

Ozobot BIT

Ozobot BIT

Ozobot Bit umożliwia płynne przejście od kodowania offline do kodowania przy pomocy tabletów lub monitorów komputerów. Dzieci w wieku od 8 lat bez problemu mogą zakodować sposób poruszania się i efekty świetlne OzoBot'a za pomocą tabletu lub ekranu monitora (bez żadnych kabli).

Układy cyfrowe

Układy cyfrowe

Na zajęciach zapoznamy się z wieloma układami cyfrowymi. Pracujemy na płytkach startowych Arduino wyposażonych w dziesiątki czujników, sterowników i silniczków. Uczymy się programować układy micro:bit zarówno z użyciem schematów blokowych jak i kompilowalnego kodu źródłowego.

Pracownia mBot

Pracownia mBot

Robot edukacyjny STEAM dla początkujących. mBot sprawia, że nauka programowania jest prosta i przyjemna. Z pomocą prostych narzędzi i instrukcji krok po kroku dzieci mogą zbudować i modyfikować robota doświadczając radości tworzenia. Poznają różne konstrukcje robotów i moduły elektroniczne. Opanują podstawy programowania blokowego i rozwiną swoje umiejętności logicznego myślenia i projektowania.

Pracownia Arduino

Pracownia Arduino

Arduino to platforma, dzięki której można budować i programować urządzenia elektroniczne. Po samodzielnym złożeniu układu tworzymy dla niego program. Nie będziesz musiał tracić czasu na projektowanie własnych płytek, dobieranie odpowiedniego programatora i żmudne konfiguracje środowiska. Wszystko będzie działało praktycznie od razu!

Scottie Go! EDU

Scottie Go! EDU

Wizualne środowisko programowania oraz język programowania przyjazny i interesujący dla dzieci i młodzieży, co w połączeniu z niesamowitymi przygodami, łamigłówkami i barwnymi bohaterami pozwala na rozpoczęcie przygody z programowaniem już od najmłodszych lat.

Robotyka

Robotyka

Nauczymy się sterować wirtualnym ramieniem robota oraz poznamy sposoby konstrukcji samodzielnie poruszających się mechanizmów. Wykorzystujemy zestawy elementów stosowane w klasycznych rozwiązaniach, czujniki zbliżeniowe, sterowanie na podczerwień, pomiary odległości, temperatury, wilgotności i wiele innych.

Godzina kodowania

Godzina kodowania

Poza programowaniem blokowym korzystamy ze środowiska przygotowanego przez konsorcjum firm informatycznych (między innymi Google, Facebook, Microsoft, Amazon i wiele innych), które włączyły się w inicjatywę o nazwie "Hour of Code" czyli godzina kodowania. Idea polega na wykorzystaniu szeregu platform programistycznych, dzięki którym uczymy się matematyki, logiki, programowania, a przede wszystkim samodzielności.

Scratch

Scratch!

Na zajęciach uczymy się programowania blokowego z użyciem środowiska Scratch. Jest to edukacyjny język obiektowy, stworzony jako środek do nauczania dzieci i młodzieży podstaw programowania oraz środowisko programistyczne służące do tworzenia i uruchamiania programów w tym języku.

Basic256

Język Basic

Tegoroczna tematyka to również nauka programowania w języku wysokiego poziomu BASIC. Jest to najlepszy wybór dla uczniów, którzy mieli już kontakt z programowaniem blokowym, i pozwala wykorzystać nabyte umiejętności logicznego myślenia oraz własnej kreatywności do tworzenia aplikacji i programów użytkowych.

Tworzenie stron internetowych

Tworzenie stron www

Aby tworzyć strony internetowe, nie musisz być wykwalifikowanym informatykiem, umiejętność tę możesz zdobyć na naszym kursie. Kurs przeznaczony jest bowiem dla wszystkich, którzy chcą zdobyć umiejętność konstruowania atrakcyjnych serwisów internetowych.

C++

Język C++

Zagadnienie dedykowane dla młodzieży ostatnich klas szkoły podstawowej, licealnej czy technikalnej. Kurs obejmuje naukę programowania w językach wysokiego poziomu. Na zajęciach używamy najpopularniejszego języka programowania C++. Zapewnia on wszechstronną edukację, zrozumienie najważniejszych zasad związanych z algorytmami i strukturami danych. Jest najważniejszą platformą umożliwiającą naukę dowolnego innego języka programowania.

Algorytmy i zagadki logiczne

Algorytmy i zagadki logiczne

Informatyka to nie tylko programowanie, ale przede wszystkim zdolność logicznego myślenia. Z myślą o Was przygotowaliśmy serię gier logicznych, zabaw algorytmistycznych, pozwolających na rozwijanie kreatywności u młodego człowieka.

Skala trudności dopasowana do wieku uczestnika sprawia, że zadania nie przerastają go i można zatrzymać się na docelowym poziomie. Zestawy gier i zabaw kształtują umiejętność twórczego i logicznego myślenia, projektowanie, rozwiązywanie problemów i wnioskowanie, wykształcenie umiejętności analitycznych i kreatywności, wytrwałość i pracę zespołową.

Informacje i zapisy: tel. 695 275 319FORMULARZ ZAPISÓW

Czas zajęć: spotkania 1 w tygodniu
  • 60 minut grupa początkująca
  • 90 minut grupa średnio zaawansowana
Miejsce: Zajęcia odbywają się w następujących lokalizacjach:<
  • Plac Niepodległości 3, Nowy Tomyśl - Wirtualne Pięterko (wtorek, środa, czwartek)
  • Leszno (poniedziałek)
  • Szkoła Podstawowa im. Leonarda Śliwińskiego w Sątopach (piątek)
Zajęcia grupowe w Nowym Tomyślu (min 3 osoby) - opłata miesięczna: 220 zł grupa początkująca, 300 zł grupa średnio zaawansowana
Zajęcia grupowe w Lesznie (min 3 osoby) - opłata miesięczna: 240 zł grupa początkująca, 320 zł grupa średnio zaawansowana
Zajęcia grupowe w Sątopach (min 3 osoby) - opłata miesięczna: 140 zł grupa początkująca, 230 zł grupa średnio zaawansowana

Uwaga!

Oprócz zajęć grupowych, uczeń pracuje z prowadzącym również we własnym domu. Za pośrednictwem komunikatora sprawdzamy postępy, wyjaśniamy niezrozumiałe zagadnienia, kontrolujemy poprawność prac domowych.

Zapraszamy!